ANNONS
Av Redaktionen, Publicerat för 7 år sedan.
Publiken på dagens utsålda match överraskades av motiven som prydde den prestigefyllda bröstplatsen på Hammarbys matchtröja. – Vid hemmapremiären ville vi lyfta fram våra medarbetare och de som utgör våra arbetslag, säger Magnus Lefvert, grundare och VD för LW, dagens matchvärd. Bajens 90-talsprofil visade dessutom fingertoppskänsla i valet av Matchens Lirare, som ju görs just innan ordinarie speltid är över; en betydande stund före exempelvis ett 1-1-mål i 94:e…
LW är Sveriges största byggföretag inom fasad-, tak- och plåtarbeten. Kampanjen där medarbetarna lyfts fram på den grönvita matchtröjan genomförs tillsammans med Hammarby Fotboll, för att trycka på vikten av inkludering och mångfald, där olika personliga egenskaper är till stor nytta.
– Det är ju de som du möter ute på våra byggen och som agerar utifrån de värderingar som i förlängningen bygger vårt varumärke, och därför bar alla 18 spelarna i matchtruppen ett unikt porträtt, berättar Magnus Lefvert.
Foto: Peter Jonsson
Publicerades för 1 år sedan
Publicerades för 1 år sedan
Publicerades för 1 år sedan
Publicerades för 1 år sedan
Publicerades för 1 år sedan
Comments