toggle menu

ANNONS

Premiär för både Hammarby Fotboll och LW

Av Hammarby Fotboll, Publicerat för 7 år sedan.

I samband med Hammarby Fotbolls bortapremiär lanserar huvudpartnern LW den nya logotyp som ska pryda Hammarbyspelarnas bröst. Logotypen, som har tagits fram tillsammans med de anställda, representerar LW:s steg in i framtiden och hur företaget gått från plåtslageri till att bli en heltäckande leverantör inom klimatskal (tak och fasad).

 

Både företagskultur och laganda byggs inifrån. Att alla får och kan känna sig delaktiga är en förutsättning för att kunna lyckas. Och om vi ska kunna bygga för framtiden så måste vi våga lita på och lyssna på de som ska vara med och få det att hända.

 

– När vi utformade vår nya logga så lät vi de anställda vara med att ta fram den, på precis samma sätt som jag vet att Hammarby lyssnade på sina fans när de tog fram årets matchtröja. Hammarbys tröja är till för de fans som med stolthet ska bära den och precis samma stolthet vill vi att våra anställda ska känna när de bär LW:s logga och när de står upp för våra värderingar, säger Magnus Lefvert, grundare och VD och fortsätter:

 

– LW vill att fler ska få vara delaktiga, och tror att det är vad som krävs för att kunna bygga en bättre framtid. Vi vill ge chansen åt dem som är beredda att jobba hårt för att ta den. Och det är viktigare för oss att man har rätt inställning och rätt karaktär än att man har rätt förkunskaper och meriter. Vi är ett företag som samlat människor med väldigt olika bakgrund och därför är det extra viktigt att bygga en stark företagskultur och en laganda där alla känner att de får vara delaktiga och att det finns ett tydligt mål att jobba mot tillsammans. Därför är vi stolta och glada att som huvudpartner få stå upp för dessa värderingar tillsammans med Hammarby Fotboll. Vi önskar dem lycka till och både tror och hoppas på seger i bortapremiären!

 

Om LW AB
Sedan starten 1987 har LW gjort en spännande resa, från plåtslageri till att bli en heltäckande leverantör inom tak och fasad med ambition att bygga en bättre framtid. Grunden är en hantverkstradition och att vi kan det vi gör, men eftersom vårt område ständigt förändras arbetar vi konsekvent med att utveckla LW-modellen och för att kunna kombinera hantverkstraditionen med ett modernt, kostnadseffektivt och industriellt tänkande. Idag bygger vi arenor, köpcenter, hotell och bostadshus, men också företagskultur, samarbeten, individer och lag. Det är så vi bygger en bättre framtid – för våra medarbetare, för våra kunder och för de som ska leva och verka i våra byggnader.

ANNONSER

Comments

comments